joi, 3 februarie 2011

Petrecere in pijama...



Girls just want to have fun... Visez de ceva timp la asta... Cum in adolescenta, nu am avut parte de asa ceva... Sper ca macar inainte de cununie sa am... ( Nu va speriati... Nu ma marit, inca... :) Petrecere intre fete... Hmmm... Ce frumos suna! Nu stiu barbatii cum se distreaza dar stiu cum o voi face eu ... Cel putin, in vis... :P O sa-mi chem toate prietenele ( inclusiv, pe cele virtuale) si 'o sa ne facem de cap' in mare stil... Ce inseamna asta? Pai, o sa comandam mancare sau o sa gatim tot ce avem pofta : tort, pizza, prajituri, fripturi, gratar, peste la cuptor, clatite, salate diferite, etc. Nici o participanta de la petrecere nu are voie in ziua aceea sa se abtina 'de dragul' curei de slabit... Declar 'stare de urgenta' la relaxarea totala! O sa avem cea mai buna muzica, cel mai bun cadru ambiental: pop, rock, , rap, blues, R&B, Buddha Bar, latino, Jazz, salsa, clasica...
Desigur, nu o sa lipseasca aparatul foto si poate camera video. Ca sa lasam marturie 'urmasilor...urmasilor nostri' spre a nu uita ce bunici sexy au avut... Asta e... In ziua aia, punem modestia in cui! Fiindca ne vom proba cu cele mai sexy, bizare, 'mega-super-cool' haine... Vom defila ca pe podiumul prezentarilor de moda si ne vom amuza! Apoi... Vom face biletele cu diverse intrebari "picante" pe care fiecare le va extrage si vom pune un scaun in mijloc pentru a sta pe rand fiecare 'VICTIMA'... :) Pentru dezlegarea limbii vom apela la niste cocktailuri cu niscai alcool... Asta e... E numai vina fostilor si actualilor iubiti care sigur vor sughitza in acea seara, de la atata pomenire... UPS! Asta daca nu ne vor astepta 'cu bata' la iesirea din casa din cauza functionarii telepatice excelente dintre noi si ei... :)) Desigur, sampania sau alte bauturi pentru "fetele mai timide" vor ajuta la o mai buna calatorie spre tara dezinhibarii totale... Si cand te gandesti ca in general, detest alcoolul... Dar in seara aia, este necesara cel putin sampania... Ca sa ciocnim si sa ne uram toate cele... Vom depana amintiri. Vom dansa... Dansul nu stiu cat farmec ar avea "fara masculi" prin preajma dar o mica zbenguiala tot are sa fie... Ideea cu a aduce un streaper, nu-mi surade dar daca se va cere, nu fac pe 'Gigi-Contra'... Finalul petrecerii nu-l vad decat astfel: fie rasfoind maldarul de reviste Elle si Ceao cu care a mea 'casa-natura' este suficient inzestrata, fie adormind una in bratele celeilalte... Sau... Fie vizionand o mega-comedie sau ultima aparitie 'Sex and the city'! Sper sa nu am parte abia la pensie de o petrecere in pijama... Sa vezi atunci... Distractie! Cine se inscrie pe lista ? :)

4 comentarii:

  1. Dacă petrecerea va avea loc înainte de pensionarea mea, mă bag! După aia o să mă ocup de nepoţi, nu mai pot veni =))

    RăspundețiȘtergere
  2. arcadia: Fac tot posibilul sa facem petrecerea inainte de pensionare...Esti trecuta pe lista.
    ;)

    Alexandra: pai daca suna interesant, te pun pe lista invitatelor? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Să-l trimiteţi în vacanţă pe repsonsabilul cu bormaşina :)

    RăspundețiȘtergere