marți, 15 februarie 2011

Lambada



Ce dans brazilian fascinant! Se danseaza in doi, se simte in doi...Lambada inseamna veselie, senzualitate si relaxare...Aflu de pe Google ca pe plan internaţional a devenit popular la sfârşitul anilor 1980, mai ales în America Latină şi ţările din Caraibe. Uite cum faptul ca Lambada a adoptat aspecte de dansuri, cum ar fi Forro , salsa , merengue , Maxixe şi carimbó face din acest dans o incantare! Am sa va spun povestea mea in ceea ce priveste Lambada. Melodia celor de la Kaoma a devenit in anii 90 un hit. In Romania se auzea peste tot si pentru mine a fost dragoste la prima ...ascultare. Aveam opt ani si dansam toata ziua Lambada chiar si langa gardul din fata blocului care era mai mare decat mine...Aveam vecini 'generosi' care puneau Lambada la maxim pe balcon in miezul zilei... :) Mie-mi placea! Am casunat pe biata mama ca sa-mi cumpere fusta Lambada si printre amicele mele de joaca era o adevarata competitie declansata de fustele Lambada..." A mea are mai multe volanase!'.." Ba a mea! " Si uite-asa, in arsita verii dansam cu toatele Lambada si ne comparam fustele... Mama imi zicea ca seman cu fata cea mica si blonda din clipul celor de la Kaoma... Culmea, aveam si un var poreclit Giovannia care 'aducea' cu baietelul mulatru! ;) Anii au mai trecut dar nu si pasiunea mea pentru Lambada... Prin clasa a sasea mi-a venit idea sa-i cer femeii de serviciu ( tanti Ica ) cheia de la sala de sport si sa organizez dupa ore, lectii gratuite de dansat Lambada ( unii ziceau ca ma pricepeam asa ca...) I-am luat pe colegii mei la dans, am organizat perechile dupa gusturile fiecaruia astfel incat sa fie dansul si mai placut si am "purces" la dans... Era multa distractie! Acum, nu mai dansez Lambada fiindca nu mai am cu cine...Adica am dat peste oameni neorientati spre arta dansului...Ramane amintirea! Dar exersez si de una singura...La vara, mi-ar placea sa dansez seara... Pe plaja...'Sora lui staraaaa!' :)

6 comentarii: