joi, 3 februarie 2011

Vecinul- bormasina...



Nimic nu este mai groaznic decat sa te trezesti in zgomotul asurzitor al bormasinei, noua mea vecina de bloc! Asta daca te mai trezesti si nu ti-a stat inima de spaima... S-au mutat noii vecini? Sau bormasinile? O sa-i numesc vecinii- bormasina! :) Zgomotul de bormasina este...sa inteleg noul simbol al vecinatatii? Sau marcarea de teritoriu a noilor vecini ?( precum cainii care folosesc pentru asta urina...)Saracele case gaurite...saracele mele timpane asurzite! Cu ce sa ripostez? Nu o pot face decat cu picioarele...adica sa plec din propria casa. Vedeti cum vecinul -bormasina ne schimba pana si programul!!! Dar daca vrei sa-ti faci somnul de dupa-amiaza nu ai nici o sansa! Zgomotele vecinului-bormasina nu te lasa! Atunci ma gandesc ca totusi e bine ca nu a inceput razboiul( poate doar razboiul nervilor mei...)Defapt a inceput razboiul gaurilor in perete. Care vecin a dat mai multe gauri in perete este mai smecher decat celalalt care a dat mai putine. Nu dai gauri in pereti,nu existi!Cel care da gauri in perete este Stapanul blocului! Si unde el gauri facea... Placa de rezistenta a blocului se legana... :) Decat sa aud bombe cazand si tancuri...mai bine sa aud zgomotul de bormasina. :)-zic resemnata. Dar pe bietul meu animal care tremura de spaima sub pat cum sa-l consolez? Au mai incercat sa riposteze alti vecini batand in calorifer dar fara sorti de izbanda. Vecinul -bormasina este imun la rusine. El este posedat doar de demonul gauririi! :)Cum sa-l exorcizezi? Ma gandesc ca amenda data de politisti este singura solutie... Am incercat sa acopar zgomotul de bormasina cu muzica dar risc sa-mi iau si eu amenda. Nu am inteles de ce vecinul-bormasina face pauze mici si dese...:) si cand crezi ca a terminat si te bagi in pat cu un ceai, rastorni totul pe tine din cauza unei noi reprize de zgomot infernal... Cata perversitate! Eu una nu mai rezist la bloc in conditiile astea...Poate doar daca-mi aduc si eu calul sa necheze in apartament! :)

5 comentarii:

  1. Poate demola un perete...
    sau efectiv exersa folosirea maşinii de găurit;
    asta înseamnă că abia vor urma găurile serioase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi sunt foarte rare momentele când cineva face zgomot şi atunci repară o ţeavă antică. 90% din cele 24 de ore este linişte.
    Poate şi-o fi făcut atelier în casă... :(

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    Cumicu face hip-hop cu vecinii care-i dau gauri in tavan ;P
    Tu de ce ai fi mai diferita ?
    Ah stai tu nu faci hip-hop :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. catalin: clar,este doar inceputul... :))

    costea: esti baftos...Poate... ;))

    mircea: eu nu fac hip-hop...Fac rime...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. http://errotyka.blogspot.com/2010/08/inventia-secolului.html

    cred ca suntem pe aceeasi frecventa :)

    RăspundețiȘtergere