duminică, 13 februarie 2011

Csebui et...



In fiecare zi, sarbatoresc 'ziua indragostitilor' sau cel putin, incerc ... In fiecare zi, am nevoie sa iubesc si sa fiu iubita... Nu am nevoie de o zi anume ca sa ma ascund dupa chestiile lor comerciale... Si sa ma cufund intr-o nepasare lejera fatza de autenticitatea mea... Atata timp cat unii oameni lipesc altor oameni etichete precum borcanelor, nici macar nu simt nevoia sa ma justific in vre-un fel cu privire la opiniile mele... Dar blogul meu este casa mea si voi sunteti prietenii mei... ;) Splendidul 'Te iubesc'... imi pare ca a devenit un kitsch, o prajitura stricata... fiindca este folosit in reclame mediocre si creiere 'de duzina' care-l 'toarna' pe inimi si papitoi de plus, pe dulciuri, sapunuri, umbrele, pixuri, brelocuri, chiloti, ciorapi etc... Sa se dea o lege care sa interzica pangarirea 'Te iubesc-ului'! Pina atunci, saturata sa-l vad si sa-l aud pe unde nu doresc ( MAI ALES AZI...) oftez si o sa pronunt invers 'Te iubesc-ul'... Pina trece uraganul Valentin... Daca ma intelegi... CSEBUI ET!

9 comentarii:

  1. Cred că cei doi din fotografie participa la maratonul celui mai lung sărut, intenţionând să depăşească recordul de 32 de ore...

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare pozitia lui :) ; cred ca mai repede concureaza la cel mai scurt sarut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. catalin: Sa vezi febra musculara,dupa...:))

    Anonim: scurt sau lung, recunoaste ca pe-asta nu ai incercat-o! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. crezi tu? eu zic sa te mai gandesti :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ok, ma mai gandesc...dar cu ce ma aleg? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte bine ai scris,subscriu:) chiar asa,de ce sa ne justificam la comanda iubirea. bravos!

    RăspundețiȘtergere