duminică, 13 februarie 2011

Ghioceii...

Salutau norii fiindca din fire sunt prietenosi...E vremea lor...


Asa arata cerul Alexandriei, ieri...


Si Missy este 'un ghiocel' de doar trei anisori...Ce-i drept,unul mai capricios... ;)


Nadina este papusa mea de portelan...Chiar daca am trecut de varsta papusilor, pe ea nu o pot arunca la cos...Ce-i drept, am abandonat-o in casa parintilor mei... :)


Paznica arborelui genealogic a refuzat ghioceii fiind geloasa pe ei...



Nadina stie ca doar ea poate concura cu frumusetea ghioceilor...Dar tot acestia ies invingatori, de fiecare data...Fiindca ei au viata...


Verdele cartilor s-a contopit cu verdele ghioceilor...Bag seama ca asta inseamna VIATA...



Chiar daca s-a lasat noaptea, parfumul ghioceilor nu a disparut. Precum si visurile mele...

Un comentariu: