sâmbătă, 24 iulie 2010

Imi place...



- Cand gasesc bani uitati prin buzunarele hainelor mele...

- Cand joc sah...

- Cand primesc flori sau icoane...

- Cand citesc o carte buna, seara...

- Cand ma primesc in lanul lor, macii sau floarea soarelui...

- Cand imi fac planuri ca sa ajung in Toscana...

- Cand mananc ciocolata cu rom sau Papi...

- Cand o ascult pe Catalina Toma si pe Beyonce...

- Cand merg la piata ca sa-mi cumpar fructe...

- Cand cumpar produse naturiste...

- Cand rad cu pofta la o comedie...

- Cand revad un film drag si sunt mult mai atenta la detalii...

- Cand imi cumpar reviste...

- Cand mananc supa de pui...

- Cand merg de Paste cu cosul plin cu oua rosii , la rude...

- Cand citesc revistele: 'Lumea Credintei' si ' Lumea Monahilor'...

- Cand ies la un suc cu prietenele...

- Cand ascult o anumita melodie sau piesa de teatru...

- Cand mananc un baton de inghetata Mars si ascult Dreams-Gabrielle...

- Cand ma holbez la vitrinele magazinelor...

- Cand ploua si sunt ascunsa dupa o umbrela rosie...

-Cand ascult sunete de acordeon pe camp sau la vie...

-Cand descopar cate o vila veche sau noua dar construita cu stil...

-Cand aflu un banc bun...

-Cand creez din lucruri vechi ,altele noi...

-Cand desenez sau pictez...

-Cand invat lucruri noi...

-Cand ma suna mama...

-Cand imi cumpar ' acel ceva' dorit...

-Cand mananc covrigi sau piscoturi...

-Cand dau volumul muzicii 'tare' si dansez sau cant in fata oglinzii, proband hainele din garderoba...( nu rideti! ;)

-Cand revad videoclipul The Hardest Part- Coldplay, rad in hohote...

-Cand scot petele de pe hainele preferate...

-Cand imi ud florile...

-Cand beau fresh de fructe...

-Cand urmaresc Seinfeld...

-Cand miroase a ploaie si ies melcii din frunzaris...

-Cand pozez dar si cand fac poze...

-Cand privesc cum un balon cu aer comprimat, calatoreste 'vesel' printre nori...

-Cand se intorc pe inserat, vacile de la pascut si au ugerele pline cu lapte...

-Cand un porumbel alb zboara pana la fereastra mea...

-Cand privesc luna sau numar stelele de pe cer...

-Cand plec spre ai mei si mama ma intreaba la telefon cu ce sa ma astepte 'bun'...

-Cand citesc comentariile de pe blogurile mele...

-Cand vad cetati sau cladiri vechi restaurate...

-Cand imi verific adresa de mail...

-Cand miros a Emporio- Armani...

-Cand merg la Spa...

-Cand un barbat elegant imi saruta mana...

-Cand daruiesc...

-Cand vanzatoarele zambesc...

-Cand scriu in jurnal...

-Cand rup un fruct dintr-un pom...

-Cand sadesc un pom...

-Cand primesc materiale din India...

-Cand inainte sa adorm, ascult harpa...

-Cand sunt imbracata in turcoaz...

-Cand miros margaritarele, lavanda si bujorii...

-Mirosul de vinete coapte sau cel al scortisoarei si vaniliei...

-Cand 'sap' in colectiile 'Dilema Veche', ' Idei in Dialog', 'Romania Literara'...

-Cand scriu cu stiloul...

-Cand prind vanzatorii ca nu mi-au dat restul corect...

-Cand desfac un cadou...

-Cand ma intalnesc cu zambetul curcubeului!



Si multe, multe altele... :)

4 comentarii: