marți, 13 iulie 2010

Rochia de mireasa...

Rochia Minei din Dracula...


Elizabeta I a Rusiei a avut peste 15.000 de rochii...Eu o vreau doar pe-asta! Cine a creat aceasta 'opera de arta'? Cand ma voi marita, rochia Minei din filmul Dracula (by Coppola) va fi alegerea mea pentru rochia de mireasa. Totusi, am o dilema: nu stiu daca pe alb, va arata la fel de bine cum arata in varianta sangerie... Inainte de a ma decide asupra acestui model, visam sa am o rochie de mireasa 'sirena', al carui model sa-l creez ( desenandu-l ) La inceput, m-a batut gandul sa-mi fac cea mai simpla rochie de mireasa posibila si sa o asortez cu un buchet din flori de camp ( macii sa nu fi lipsit...) dar acum rochia din Dracula, 'm-a dat peste cap'...:) Ceea ce ma linisteste este faptul ca nu ma marit 'maine' ci peste ani si ani, vorba trupei Compact...:) Asa ca, am timp sa ma decid asupra modelului... Pe care sa-l aleg?

2 comentarii:

  1. lol cand citeam ma intrebam...
    bai nimic cu maci aici ?de mult nu a mai pomenit de ei:))
    frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mircea: nu se putea sa nu pomenesc de ei...;)

    RăspundețiȘtergere