luni, 5 iulie 2010

trec anii...



Cum as putea sa-i opresc? Parca ieri eram una din fetitele din poza de mai sus ...La fel de fascinata ca si aceste fetite, priveam spre femeile care treceau pe strada si incercam sa fur cu privirea toate 'trucurile' lor femeiesti...:> Ne hlizeam emotionate la rujul de pe buzele femeii, la rochie, la pantofi,la sanii care se ghiceau prin bluza si visam ca intr-o buna zi sa aratam si noi asa. Ba chiar, furam pantofii cu toc ai mamei si rujandu-ma, dateam ture prin casa, asemenea manechinelor de pe podium :> sub privirea admirativa a colegelor mele de 'joaca'. Eram atat de caraghioase, imbracate in rochiile mamelor si ne mai faceam si turbane din sutiene...:> Cu fardurile mamelor ne mazgaleam in asa hal, incat nici sapunul cel mai bun nu putea sa ne curete decat cu multa munca din partea mamei... Acum timpul a trecut, am devenit femeia 'din imagine' la care alte fetite se hlizesc cand merg pe strada. Cand privesc cu cata atentie ma studiaza si-si dau coate una alteia nu ma pot abtine sa nu zambesc... Cel mai frumos compliment l-am primit din partea unei fetite care 'vindea'fructe langa mama ei, la o toneta din piata. Mi-a zis: cand o sa ma fac mare , vreau sa fiu ca tine! Si cu toate astea, repede mai trec anii...Si doar in unele visuri, mai pot sa fiu si eu ca ea...Totusi, ma consolez cu ideea ca fiecare varsta are avantajele ei! :>

3 comentarii:

  1. De regulă, cei care îşi dau coate sunt mai numeroşi...asta rămâne constant...

    RăspundețiȘtergere
  2. pe langa avantaje, eu cred ca fiecare varsta are frumusetea ei si fiecare varsta are ceva aparte

    RăspundețiȘtergere
  3. Catalin: si este un lucru cat se poate de placut...:)
    Balaurita: asa este...de-asta nu regret ca am crescut

    RăspundețiȘtergere