joi, 8 iulie 2010

Sex and the City 2



Am urmarit partea a doua a filmului Sex and the City si m-a relaxat enorm. De cand o asteptam! Mi-a placut mai mult decat prima parte dar poate si unde am asteptat continuarea cu multa nerabdare... Nu este un film 'pentru femei' asa cum zic majoritatea barbatilor. Eu cred ca este un film din care ambele sexe ar avea ce invata...Plus ca, Samantha arata mai bine ca niciodata si in film apar atat Lisa Minelli, cat si Penelope Cruz... ;> Cele patru personaje, respectiv Charlotte, Carrie, Miranda si Samantha sunt intruchiparea caracterelor: melancolic,sanguin,coleric si flegmatic.Toate patru formeaza intr-un mod voalat femeia ideala sau cum spuneau bunicile noastre pe vremuri: mama(Charlotte),gospodina (Miranda),tarfa in pat(Samantha) si doamna in societate (Carrie)... :> Personal, nu merg dupa aceste clisee si oricum, personajele filmului sunt mult mai moderne si mai complexe...In film este vorba despre o multime de subiecte cu care ne confruntam in viata de zi cu zi: relatia de cuplu si problemele sale, moda, temerile si placerile femeilor de cariera, cultura araba si regulile sale... Carrie si Big, casatoriti de doi ani au probleme cu rutina in cuplu. Rutina, din care Carrie va evada printr-un sarut 'vinovat' in bratele fostului iubit, Aedan la Abu Dhabi. Cel mai mult mi-a placut faptul ca a ales sa fie sincera cu sotul sau desi risca... Tema asta te rascoleste un pic fiindca nu e usor sa te intalnesti cu fostul iubit intr-un moment de cumpana sentimentala... Sau e? Apoi, mai este si tema proaspetei mamice care pe langa stresul cauzat de tipetele si istericalele copiilor, mai trebuie 'sa suporte' si o bona tinerica, blonda si sexy care inevitabil, se ciocneste si de sotul sau... Faza la care 'am empatizat' foarte tare cu Charlotte, a fost cea a murdaririi fustei vintage. Stiu cum e sa-ti pateze cineva vre-o haina pe care o iubesti... Lupul din padure este mai bland, decat noi atunci...:> 'Am empatizat' cu fetele la multe scene cum ar fi: teama la menopauza a Samanthei sau distractia si rasfatul lor la Abu Dhabi... Care femeie nu viseaza la asta! Distractie intre prietene pentru cateva zile. Hainele lor alimenteaza isteria din jurul ultimelor tendinte in moda si te fac sa oftezi...:> De asemenea, mi-ar placea sa ating succesul 'cu scrisul meu' precum Carrie... Si nu-mi pare rau ca ea a lansat moda purtarii pantofilor cu toc ziua, pentru ca se potriveste perfect stilului meu... Nu pot sa traiesc fara pantofii cu toc inalt! Si nici fara glumele amicelor mele pe care-mi place sa le aseman cu Carrie, Samantha, Miranda si Charlotte. Dupa caz si caracter! Nu sunt 'scutita' nici eu... ;>

3 comentarii: