marți, 9 noiembrie 2010

Intoarcerea in copilarie...

Ce placut este momentul cand 'te lovesti' de anumite lucruri, obiecte care te fac... sa incerci o 'intoarcere in copilarie', ajutata de ele!



Azi, am mancat dulceata de nuci verzi dupa o pauza cam mare... Ce repede trece timpul! Mai exact, eram copil cand am mancat prima data si de-atunci nu am bagat de seama ca am crescut incercand o multime de gemuri si dulceturi, mai putin pe cea de nuci verzi... Si azi, am gustat 'minunea' precum Marcel Proust- briosa si m-am intors datorita savorii, in timp...

Apoi, pe la orele 22 m-am plimbat pe aleia din fatza blocului si pasii mi-au fost intampinati de suita frunzelor cazute, carora le-am dat binete cu un zambet, ca mai apoi sa le las in compania acestei noptii blande...O frunza mare a cazut din copac exact pe mine...M-am speriat un pic fiindca vorbeam,distrata... Am luat-o la pastrare si m-am gandit ca asta faceam constant in copilarie... Numai ca atunci nu ma surprindea nici gestul frunzei si nici al meu...Veneam cu bratele pline de frunze,culese 'pe spranceana' si i le aratam mandra, mamei care le arunca... :)


Si am ajuns in seara asta si-n parc... Si fiindca nu aveam mingea la mine ca sa nimeresc cosul de baschet, m-am dat in leagan uitandu-ma la stele iar in timp ce mintea si gura o luau inainte cu ingrijorarile si planurile de viitor, inima-mi zicea sa ma bucur de prezent...

Asa ca, am inchis ochii si m-am gandit la minunatul tablou 'The Swing' pictat de Fragonard...

Si cum ar fi... sa ma dau in leagan pe malul marii...

P.S: Ce va intoarce in copilarie ?

6 comentarii:

  1. acel miros de toamna timpurie, cand cad nucile, cand bunica ma ducea cu ea la padure..cand vad frunze cazute retraiesc clipele cand cu bunicu' strangeam frunzele proaspat cazute..o clipa pe care nu o voi mai retraii :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilăria este acolo în suflet unde nu îmbătrânim niciodată. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da...eu ieri m-am ales cu un cucui...;
    Frunza îmi place; e fotografiata de tine ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Tiberiu: frumoase amintiri...Multe clipe nu o sa le mai retraim dar trebuie sa 'maturam pragul' pentru a le intampina pe altele noi si la fel de frumoase...

    Costea: Ai dreptate! Brancusi spunea ca atunci 'cand nu mai esti copil, ai murit de mult. '

    Catalin:... te-ai ales cu un cucui cautand frumusetea din jur pentru splendida ta munca ?
    Gheata multa! :) Nu. Eu nu mai am aparat foto deci nu mai am cu ce... :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place dulceata de nuci! Stii, nu?

    RăspundețiȘtergere