luni, 15 noiembrie 2010

Mircea Eliade si Maitreyi



' Oare îţi mai aduci aminte de mine, Maitreyi? Şi dacă îţi aminteşti, cum poţi să mă ierţi?' ( Mircea Eliade )

" Maitreyi e neînchipuit de senzuală, deşi pură ca o sfântă. De fapt, acesta e miracolul femeii indiene: o fecioară care ajunge amanta perfectă în cea dintâi noapte.' ( Mircea Eliade )

" Dacă există în lumea aceasta un om care s-o ştie, eu sunt acela: pentru a iubi pe cineva, ori pentru a fi iubit, nu e nevoie de nicio rânduială socială. Mai ştiu că dragostea adevărată este ca o lumină care dă strălucire la tot ce e in jur. Dragostea nu este un obiect, nicio podoabă de aur pe care s-o smulgi cuiva pentru a o dărui altcuiva. Şi mai ştiu că, atunci când iubeşti pe cineva cu sinceritate, atunci tot ce e legat de aceasta persoană îţi devine drag. Ajungi până acolo încât să-i iubeşti servitorii din casă. "

( Maitreyi Devi - Dragostea nu moare )

7 comentarii:

  1. abia am terminat de citit cartea "Maitreyi" si pot spune ca este nemaipomenita...m-a marcat foarte mult.As vrea sa citesc si cartea ei ....sunt foarte curioasa sa vad si parerea ei

    RăspundețiȘtergere
  2. am citi si roamanul si al lui si sunt incredibile amandoua. in ciuda criticilor ambelor romane cred cu taria ca amandoua au esenta care doveste o pasiune intre cei doi alan si maitrey,mircea si amarita

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt zoooper frum amin2 romane... pakat k s'a sfirsit asa..... nu am obosit citind... zooper:X/ ank

    RăspundețiȘtergere
  4. iubirea nu moare niciodata.....cea adevarata.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Love never dies...u both are forever...i know about you 12 years ago,and i was 14years old.u gays touch my soul,,,right now i just say incredible love...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am terminat si eu de citit Maitreyi si tot ce pot sa zic e: :|. !! E foarte frumoasa cartea, am scris si eu despre ea la mine pe blog. Si totusi... am impresia aia ca Mircea n-a luptat indeajuns pentru Maitreyi!! (Stiti doar ca povestea e reala...) Ar fi putut-o avea... pentru totdeauna, daca ar fi incercat din rasputeri ...

    RăspundețiȘtergere
  7. E incredibila povestea dintre cei doi ..m-a marcat si pe mine!

    RăspundețiȘtergere