miercuri, 10 noiembrie 2010

Je m'en fiche...


Vi-l prezint pe 'Je m'en fiche' ! Da, este vorba de piciul din foto si am sa va spun povestea lui... :) 'Je m'en fiche' a fost cumparat de la Mega Image-ul din bd. Ion Mihalache, intr-un moment de pustietate, apatie, timorare sufleteasca... Traiam un 'naufragiu sentimental'- vorba lui Nae Ionescu! Asta se intampla in iarna trecuta cand ma plimbam eu asa... ca o 'floricica fara apa' printre rafturile din Mega si am dat cu ochii de 'figura' asta... A fost dragoste la prima vedere... O dragoste platita ce-i drept! ;) M-a reconfortat pe loc aerul detasat al acestui pici, privirea lui distrata, ironica... Pare un pic baut dar este totusi, un copil... :)) Parca-mi zicea: 'Nu-mi pasa de probleme si nici de prostii de pe planeta asta! Nu ma afecteaza nimic din ceea ce fac ei!' 'Je m'en fiche... mi-a venit in cap si asa i-a ramas piciului numele. Pur si simplu, fatza lui cere numele asta! Nu? Apoi, l-am bagat rapid in cos de teama sa nu mi-l 'fure' alti cumparatori... :) Nu am putut sa nu o sun pe varamea si sa nu-i zic de 'marea descoperire'... Abia acasa am bagat de seama faptul ca 'Je m'en fiche' tine langa el o broasca testoasa al carui cap nu mai era... ;P L-a mancat? Eh... neatentia vreunui angajat! Dar fara capul broastei testoase pare si mai haios... 'Je m'en fiche' a devenit mica mea vedeta si-l port chiar si prin excursii dupa mine... Fiindca de cate ori mai am vre-un moment de apasare sufleteasca daca ma uit la 'Je m'en fiche,' imi trece! Iarna trecuta era singurul de pe raftul din Mega Image dar acum am vazut ca au adus destui frati de-ai lui... Je m'en fiche! :)))

Pe masa de Paste,in cosul cu oua rosii...

2 comentarii: