vineri, 12 noiembrie 2010

Taverna Lupilor




Situat la intrarea in Bran, restaurantul 'Taverna Lupilor' are terasa deschisa pe timp de vara...


Si de acolo, se poate admira privelistea asta superba si se poate manca respirand aerul sanatos de munte. M-am desfatat si cu 'ceva' mancaruri gustoase. Poate unora nu le-a placut aici... De gustibus non disputandum. :)


M-am simtit bine acolo si asta conteaza. Poate si pentru faptul ca-mi plac lupii si am admirat ideea ca au numit astfel acest loc.

De ce-mi plac lupii? Pentru ca au un lider in interiorul grupului lor si mai ales, pentru ca sunt fideli in cuplu. Legatura dintre femela si masculul care conduc haita este foarte puternica. Lupul isi cauta o singura partenera si daca reusesc sa comunice bine, ramân împreuna toata viata...

















2 comentarii:

  1. nu mi-a plăcut niciodată înghesuiala de la Bran; s-au axat prea mult pe comercial; doar aerul nu costă nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodata nu m-am cazat in Bran ci doar am fost in trecere... :)

    RăspundețiȘtergere