vineri, 19 noiembrie 2010

Mi-e teama...



Mi-e teama de noaptea din privirea altora... ( fie ca este vorba de nebunia sau de prostia lor...) Mi-e teama ca nu o sa termin la timp proiectele visurilor mele...Mi-e teama sa nu dezamagesc oameni care au investit incredere si dragoste in mine... Mi-e teama de paianjeni... Mi-e teama de zburat cu avionul... Mi-e teama ca as putea rata in viata asta o multime de carti bune de citit, o multime de filme, spectacole bune sau multa muzica buna de ascultat... Mi-e teama la gandul ca nu as putea sa inteleg misterul vietii... Mi-e teama la gandul ca firul vietii celor dragi din viata mea, s-ar putea rupe si nu am facut inca totul pentru ei... Mi-e teama ca as putea din mediocritate sa ignor un om care poate-i un geniu sau un suflet 'de aur'... Mi-e teama de zilele cand uit sa privesc cerul, pasarile, pomii... Mi-e teama de prostul rau... Mi-e teama ca as putea avea ( ca tot omul...) acel 'calcai al lui Ahile'... Mi-e teama de cei care-mi trimit mesaje ca sa le vand parul... Mi-e teama sa nu ne pierdem traditiile, spiritul romanesc... Mi-e teama sa nu vad toti marii actori ai Romaniei jucand in telenovele, din cauza lipsei banilor... Mi-e teama de nivelul de blazare, mediocritate care pluteste acum, peste tara asta si de vulgaritatea ridicata la rangul de 'doamna' ( de coltzii mass-mediei..) Mi-e teama de 'gunoi'... Mi-e teama de batranete... Mi-e teama sa nu ma pierd in detalii... Mi-e teama de multe altele...


P.S: Cum sa lupt cu temerile ?

3 comentarii: