luni, 15 martie 2010

Daca ai mai avea de trait o saptamana, ce ai face?


Mi se pare atat de cliseizata intrebarea asta incat atunci cand am intalnit-o pe un site...am oftat adanc. De ce am oftat? Mai ales din cauza raspunsurilor cu care unii mazgalesc scoarta bunului simt. Cum sa spui ca daca ai mai avea o saptamana de trait ,ai merge la coafor sau te-ai indopa cu prajituri? Sa inteleg ca acesti oameni au trait pe pamant doar ca sa produca excremente si la propriu si la figurat? :) Te apuca rasu' -plansu'!

5 comentarii:

  1. Aş lua o undiţă şi m-aş duce la pescuit pe o insulă pustie.
    Doar eu, marea şi Dzeu.
    La final va rămâne doar marea şi Dzeu.
    Peste 4,5 miliarde ani doar Dzeu...

    RăspundețiȘtergere
  2. O parte dintre postările tale te recomandă ca pe o fată inteligentă. Chiar faptul că ți-ai dat seama că operezi cu un clișeu. Și atunci de ce îl folosești? De ce scrii sintagme ca „muzica tăcerii”? Puțin autocontrol. Dulceața e bună în clătite (vezi că te-am citit) și luciditatea în scris.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca ma cititi si sper sa va gasesc pe blogul meu si pe viitor! Va recomand postarile mele mai vechi (2009) Nu am folosit acest cliseu decat pentru a-l ironiza dar nu stiu cat mi-a iesit...stiti si d-voastra ca sunt zile in care condeiul te asculta sau nu...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ziceti? Luati un loc pe blogul meu daca-l gasiti interesant? Am 13 oameni interesati de blogul meu si l-am deschis acum cinci luni...Multi , putini? :))))

    RăspundețiȘtergere