duminică, 7 martie 2010

ziua femeii


8 martie a sosit ca sa spele iar creierii femeilor. E ziua lor , ziua inchinata lor de catre tatucul Lenin. Uram comunistii dar iubim ce au decretat ei... URA!!! Traiasca ziua femeii, azi femeia trebuie pupata, maine batuta (deci trebuie sa-i luam din obligatie flori si cadouri si sa ne afisam zambetul fals, de complezenta.) Daca s-ar auzii azi in eter toate oftaturile date pe ascuns de majoritatea sexului tare,volumul lor ar ucide milioanele de sarbatorite. :) Stresul este mare! Pun pariu ca asa gandesc unii colegi de serviciu despre colegele lor sau unii angajati despre sefele lor... Lista poate continua daca nu "lesina" de-atatia mocofani de oras. Gata! Azi femeia trebuie iubita (sau mai exact mintita cu iubirea) " , maine NU! Maine o iubim cu jigniri,inselari, batai, agresari, barfe si avansuri libidinoase sexuale. Ca a trecut ziua ei, ce naiba! Punem pariu ca asa gandeste "jumatatea nefericita"... a sexului tare? Aceste sarbatori gen: ziua femeii, ziua copilului, ziu a indragostitilor mi se par atat de penibile incat mi-e rusine de rusinea lor.Pluteste un aer de fatarnicie de ambele parti si totul sub semnul bunelor intentii...:) Mai, sa fie... Sa ni se dea ce vor ei! Ei bine, daca eu nu vreau sa primesc ce-mi dau ei...aceste sarbatori-mascarada, credeti ca nu sarbatoresc? Sarbatoresc in fiecare zi ziua femeii, ziua copilului, ziua indragostitilor... tocmai fiindca creierul meu nu poate fi amortit, prostit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu