miercuri, 17 martie 2010

pe insula


Ploua...E noapte...Ascult "Child in time"-Deep Purple si vantul, cavalerul acesta nebun si frumos...se razboieste cu parul meu,cu ideile mele. "Sweet child in time you'll see the line..The line that's drawn between the good and the bad. Mai incolo cred ca o sa pun si Tom Waits...E chiar bine pe insula mea! Am tot ce vreau, fac tot ce vreau...Aici nu exista "gipane", "stoarfe", " manele", "caterinca", "mertzane", "frectii", "manele", "frati", "bastani"...Aseara am visat ca insula mea se scufundase si eram iarasi in turma ... adevarat cosmar! Nu... Nu ma luati de aici!!!!!! Nu mai vreau sa ma lupt cu lumea ambalajelor,consumerismului, egolatriei ! Ce vina am ca ei practica "filosofia burtii"?! Eu ma hranesc pe insula mea cu idei existentiale,beau idei existentiale,pictez idei existentiale... Aici, la un pahar de ploaie dispar toate problemele. Cred ca o sa citesc "Jeni Acterian-Jurnalul unei fete greu de multumit" si multa Martha Bibescu (prietenii stiu de ce...:)) Sunt si eu un copil rebel al ploii si recunosc ca mama mea, ploaia...ma rasfata cu multe. Am sa trag un joint din nesfarsita ei frumusete. Acum ... ploaia m-a incendiat cu niste idei de care ma rusinez ca un copil dar pe care le voi pune in practica mai tarziu pe insula mea...dar... ssstt!! ..nu mai spune la nimeni! Toujour L'ENIGME, LA JOIE, LA SUBTILITE', LE PLAISIR, LA FEMINITE', LA FINESSE, L'INTUITION et...LE RAFFINEMENT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu