marți, 25 mai 2010

7 comentarii:

  1. da frumos esti un fel de Angelina Jolie al blogging-ului...esti...ceea ce vrei tu sa fii :P

    RăspundețiȘtergere
  2. În prima nu se observă trucajul...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu vad care e problema ta daca am gasit sau nu barbatul ideal...l-am gasit, iar daca pana la urma tot eu o sa dau cu capu asta este, eu o sa am de suferit, nu tu...si da e vorba de cel care acum 3 ani nu imi raspundea la telefon de Valentine's day...dar asta apartine trecutului...ne-am maturizat amandoi, am trecut prin mai multe si acum suntem din nou impreuna si nu pentru ca am vrut eu...nu vad ce ai avea tu in plus fata de mine ca sa vii sa ma critici...daca e sa gresesc asta este! dar momentan nu gresesc, mie imi e bine si asta e tot ce conteaza...iar daca nu iti place ce scriu, asta este, da macar nu mai critica lumea, fiecare are dreptu sa scrie ce vrea si cum vrea

    RăspundețiȘtergere
  4. Mircea: :)

    Catalin: Ce bine! :)
    Balaurita: ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma scuzi Anima dar aveam o problema cu Mircea si pentru el era commentariu, doar ca la profilul lui scrie acest blog si deasta am lasat comentariu...nu mi-am dat seama pe moment
    scuze din nou

    RăspundețiȘtergere