luni, 24 mai 2010

Sub lupa socrilor...


Brrr! Te apuca frigurile sau durerile de cap gandindu-te la tema asta? :) Mai devreme sau mai tarziu ( unii norocosi niciodata... :) 'dam piept cu uraganul ' adica... suntem 'disecati' de lupa cea mare a socrilor...
Chiar daca esti cel mai iubit dintre pamanteni ,socrii au menirea pe pamantul asta (cel putin la prima intalnire) sa te transforme in 'cel mai dispretuit dintre pamanteni'...:) Dar nu-i condamna, bre! Si inainte sa-i judeci, pune-te si tu un pic in locul lor si vei vedea ca au dreptate! Ei nu te cunosc... pentru ei, esti intrusa care a intrat in viata senina a fiului lor ( acolo unde numai ei aveau acces) si a dat-o complet peste cap.( in sensul bun- zice el iar in cel rau...ei ) Timp de cateva zile , saptamani, luni... esti straina de care copilul lor s-a indragostit. O intrusa in spatiul lor 'sacru'... :) Nu au cum sa te iubeasca "din prima" nici daca 'cel mic' te va poleii sau te va transforma in regina Persiei in fata lor... Pentru ca ei sunt ocupati CU ALT LUCRU: sa te analizeze.( o perioada de timp mai lunga sau mai scurta ) Le este teama sa nu fi un soi rau aparut in seninul plinatatii lor ca sa le otraveasca baiatul (sau fata). Daca dragoste la prima vedere nu se poate cu socrii, macar ai rabdare ca timpul sa treaca pentru ca ei... sa se asigure ca esti "zana cea buna" si incercati o dragoste 'la a doua vedere'! :) Haide dragule cititor, nu fii rau! Si tu o sa 'gusti' candva din meseria numita 'parinte' si o sa ai acel nod in gat aparut involuntar cand fiica ta iti va prezenta primul iubit. Atunci lupa va fi in mainile tale iar biata fiinta de langa copilul tau va fi "disecata","puricata" si analizata, examinata "la sange". Pana cand va creste ca sa preia lupa... :)

9 comentarii:

  1. e mai greu uneori sa ii intelegi pentru ca inca nu suntem parinti, dar in rest, chiar daca nu vreau, trebuie sa le dau dreptate...eu cred ca fac parte din cei norocosi care au parte de niste socrii chiar foarte ok si cu care n-am avut nicio probleme de cand ne-am vazut prima data...s-au comportat exact la fel si prima data ca si acum, e chiar foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  2. lupa-i benefica uneori...sa nu nimeresti niste comunisti sa-ti bage telescopul:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Soacra mea atat m-a studiat ca i s-a uzat cristalinul. Si tot n-a reusit sa-mi gaseasca vreun defect! :D

    @catalin fudulu: sau scoateti limba si fuge soacra! =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Balaurita: Nu toti au 'bafta' ta! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Catalin: Sa fugi de sub lupa...cam greu! Mai sanatos e sa scoti limba :))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mircea: Mi-e frica de comunisti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arcadia: Esti un caz fericit si 'migalos' pentru soacra! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Decat sa am o soacra care sa ma` linga`n f..d, si dupa c plec sa ma blasteme:)), mai bne am una cu care ma harai toata ziua. Pana acuma mi-e bine, nu am socri, si nici nu vreau inca:)

    RăspundețiȘtergere