luni, 17 mai 2010

fotoshooting Anamaria

10 comentarii:

  1. prima imigine-i geniala (si celelalte-s superbe)mi-ai luminat ziua si eram asa de trist...mi-ai spus ca-s un `anonim`, vreau sa raman asa...sunt precum o ploaie de vara,ultima zi frumoasa de septembrie...sunt... ceea ce vrei tu sa fiu

    RăspundețiȘtergere
  2. in a doua imagine ai o alunita la subrat e minunata...vezi particularitatile astea mici ne fac deosebiti

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim...multumesc ca esti! Totusi, vreau sa-ti descoperi chipul. Altfel am senzatia ca stau de vorba cu un vis sau cu o iluzie...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Ti-am luminat ziua cu alunita?' :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Catalin: deh..ochiul neiertator al profesionistului! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Richard: alta viata...dupa moarte? :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. `mi-ai luminat ziua cu o alunita` lol eram la munca si ma gandeam...printre tonele de probleme la...tine...oare acum e la munca `initiaza un demers jurnalistic `:))am vazut ca la job esti jurnalist ?(nu vreau sa par arogant)

    RăspundețiȘtergere
  8. pregatirea mea este jurnalismul dar am ramas fara job si pana-mi gasesc altul sau ma reprofilez...am creat Anima. Ca sa-mi tina 'de urat'...Si nu numai! :)

    RăspundețiȘtergere