joi, 13 mai 2010

Papusa de portelan...


Intotdeauna idealul meu de frumusete feminina l-a reprezentat papusa de portelan. Am cautat de-a lungul timpului... sa ma aseman ( cat de cat cu una...) dar nu stiu cat la suta mi-a reusit... Mi-am cumparat mai demult una si o priveam cu placere minute in sir cautand sa-i descopar 'secretele' frumusetii. Tatal meu nici nu indraznea sa o atinga ci doar o mangaia cu o delicatete stangace, tipic barbateasca pe pletele blonde. De ce barbatii sunt fascinati de femeile care seamana cu niste papusi? Niste papusi mari care insa au si creier...( unele nu :) Acum mi-am dat seama ca am si uitat 'sa o botez'. Oare ce nume sa-i pun? Majoritatea femeilor vor sa semene cu Barbie dar eu cred ca o papusa de portelan este cu mult mai fina si mai 'dulce' :) Ce credeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu