joi, 6 mai 2010

Cererea in casatorie...


Nu stiu altii prin ce-au trecut dar va spun la modul cel mai sincer cam ce gandesc in legatura cu cererea in casatorie. In primul rand abia astept, sa se intample momentul asta! Dar pana atunci...nu strica putina pregatire. :) Nu-i asa ca este banal, sa te ceara in casatorie la malul marii sau la un resturant 'de nu stiu cate stele' ? Nu vreau, sa aud de lumanari, bomboane ,trandafiri rosii si declaratii de dragoste copiate de pe net ( deja suna stereotipic ) fiindca 'nu ma mai scol din pat trei zile' dar nu sunt nici vre-o 'pretentioasa'. Vreau in schimb...mult mister si bun-gust care sa imbrace acel moment. Defapt, cine va dori, sa ma ia de nevasta...presupun ca ma va cunoaste suficient de bine cat sa "cadem pe fir"...Probabil, atunci nici nu va mai fi nevoie de cuvinte. Dar daca 'ginerele' e mai vorbaret, eu deja mi-am schitat mental ce o sa-i raspund cand ma va cere... Mi se pare atat de cliseizat, plictisitor sa-i zic marele DA incat la intrebarea: Vrei sa fii sotia mea?... voi raspunde: NU! Adica...NU POT SA TE REFUZ! :)))

3 comentarii:

  1. Ai să rămâi fără glas şi nu vei putea articula decât două litere: Da! sau Nu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-atat sa fie de iscusit 'acela'? Ar fi minunat...

    RăspundețiȘtergere
  3. lol `nu pot sa te refuz ` :))))genial

    RăspundețiȘtergere