vineri, 14 mai 2010

Soferul de taxi...


Nu inteleg de ce atunci cand urc intr-un taxi, trebuie sa fac si coversatie cu soferul... Cam toti soferii de taxi au senzatia ca sunt 'jupanii' acelei masini si ca ti-au facut o mare favoare ca te-au luat... ( in realitate e un mod 'de intimidare' ca nu cumva sa cobori din taxi fara sa-i lasi bacsis ) Am intalnit si soferi de taxi cu care a fost o reala placere sa calatoresc dar din pacate majoritatea... Cei cu care am calatorit din placere aveau doza necesara de bun-simt si uimirea mea a fost si mai mare, sa descopar cata cultura generala aveau si cata eleganta in limbaj ( cu studiile de rigoare, oricand ar fi putut lua locul unor profesori sau jurnalisti... ) Datorita lor o sa mai calatoresc cu taxiul. Dar marea majoritate a taximetristilor lasa de dorit si se comporta asemenea unor mici bande de talhari care detin coduri de limbaj ca sa te 'jegmaneasca'... Cand in masina intra vre-o 'dama' sau d-ra draguta taximetristul nu uita, sa inceapa gretosul joc al 'seductiei'... :) Si nu inteleg, daca-mi platesc cursa de ce mai trebuie sa am parte si de aceste stresante momente? In mijlocul unei zile agitate pe langa asta, mai trebuie 'sa ma delectez' si cu muzica... cu care taximetristu-si rasfata 'urechiusele'... De obicei manele! Oftez si-mi promit ca va fi ultima mea calatorie cu taxiul dar incalc in zilele urmatoare 'legamantul' fiindca nevoia... Soferul de taxi cu tabloidul in manutza 'ma asteapta' in cutiuta de tabla ca sa inceapa jocul profitului... Dar timpul meu in taxi... ce castiga?
:(

2 comentarii:

  1. 1. Stai pe bancheta din spate...
    2. Cere sa o opreasca (muzica), indiferent de motiv/sau pune-ţi casti cu muzica ta...
    3. Mergi cu masina ta
    4. Mergi cu masina unei prietene...
    5. De RATB/metrou nu mai spun...:)

    RăspundețiȘtergere