luni, 17 mai 2010

Pierderea inocentei...





"Din punct de vedere magic,virginitatea e o putere inumana si nelimitata,tocmai pentru ca se razvrateste instinctului care conditioneaza si limiteaza umanitatea." Mircea Eliade
Chiar si in ziua de azi acest subiect este tabu ( pentru pudibonzi sau falsi pudibonzi...:)) Dar ce ne facem cu fetele? Cu virginele din ziua de azi care au tatuaje,piercinguri in limba si a caror fustita se poate confunda cu chiloteii? Dar zic ca asta nu-i nimic daca sa zicem ca fata ar fi de o gingasie aparte... Din atitudinea lor vulgara nici prin cap nu i-ar trece unui 'tip ca 'floarea' e inca neatinsa... :) Cand 'virginicile' injura ca la usa cortului, vin de la chefuri bete si fumeaza mai ceva precum birjarii... ma intreb in ce consta defapt inocenta lor? Care la o adica e o chestie intacta pentru putin timp (daca este...:) fiindca ele sunt atat de disperate 'sa scape de floare' incat ar face-o cu primul venit...Observ ca pentru virginele din ziua de azi e o corvoada 'comoara' lor. Am vazut fete care din punct de vedere anatomic si-au pierdut virginitatea dar nu si inocenta ( cel putin nu pentru totdeauna...)si cunosc virgine mai experimentate decat tarfele in 'arta amorului'...(care bineanteles ca au aruncat deja in ochii parintilor banuitori "certficatul") A cui e vina? A parintilor care le tin din scurt si atunci cand scapa...SCAPA! Sau a lor ca nu au capul pe umeri? Ceea ce am observat la majoritatea fecioarelor cu care am vorbit a fost obsesia fata de tema numita: sex. Probabil fructul oprit 'e cel mai tanjit'...:) Degeaba le-am sfatuit sa se bucure cat mai mult de aceasta etapa din viata lor , ele deja ma priveau suspect ca pe o invechita... Era un banc scurt: Care este deosebirea dintre un sinucigas si o virgina? Sinucigasul incearca sa moara iar virgina moare ca nu incearca! :) In definitiv, fiecare face ce simte si ce vrea iar "fiecare pasare piere pe limba ei'..:))) Nu stiu cum am sa reactionez cand voi fi mamica si cand fiica mea va veni, sa-mi zica ca nu mai este virgina... Cunosc o mamica care a plans cam doua saptamani din cauza asta si o alta care timp de cateva luni s-a refugiat in alcool...Tatii devin lei fiorosi... Mi-e teama ca inima mea se va strange putin dar nu suficient cat sa nu o ajut cu tot ce are nevoie ( uneori foarte subtil..)Este dificil cu adolescentele, cu crizele lor de personalitate, cu naivitatea lor....dar nu imposibil! Mai greu este cu inocentele cu burta si bichinii la vedere... :))

4 comentarii:

  1. Se spune ca esti in "trend" daca nu mai esti virgina ... si .. ai dreptate, in ziua de astazi virginitatea este o povara pentru unele persoane... STIU pustoaice la 14-15 ani care s-a culcat cu mai multibarbati decat am facut-o eu in 8 ani de cand mi-am inceput viata sexuala... Si nu este invidie, nu am de ce sa fiu invidioasa... doar ca .. mi-e mila de ele... sincer...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ramina, ar fi multe de spus pe tema asta dar asta din pacate, nu o sa micsooreze numarul pustoaicelor 'fara cap'....Este trist sa observi asta...Ma bucur ca ti-a placut postarea mea. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. la baieti nu e ceva special...pe cand la fete sunt multe de comentat,nu e nimic gresit atat timp cat persoana cu care convietuiesti te merita sau viceversa :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu respect, aprob afirmatiile! :)

    RăspundețiȘtergere