duminică, 30 mai 2010

Colierul...


Anul asta am de gand sa inlocuiesc colierul de la gatul meu ( vezi poza ) cu unul facut din capsune veritabile.Iarna trecuta mi-am facut un colier din fructele pasiunii iar vara trecuta mi-am facut unul din cirese pietroase cu care m-am mandrit peste tot. Mai bine zis... m-am mandrit cu poza pe care mi-am facut-o cu ele la gat pentru ca 'in lume' nu am iesit asa...:) Sa vedem anul asta ce o sa-mi iasa fiindca intre timp m-am apucat sa colectionez si tot felul de soiuri de bujori... Eu cred ca sunt mai interesante colierele facute din flori sau din fructe pe langa faptul ca sunt atat de parfumate...Chiar daca nu sunt durabile ( aveti grija la pradatori! :) sunt nostime si foarte glamour! V-am dat idei?

5 comentarii:

  1. hai ca m-ai bagat la idei...de ce sa-l schimbi pe cel vechi ca mie-mi place :))oglinda,oglinjioara,(continuarea o stii)raspuns :u are

    RăspundețiȘtergere
  2. Balaurita: sunt dragute si delicioase :)
    Mircea: sa inteleg ca sunt regina cea rea? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaaa, pai cand mai vrei sa iesi in lume cu asa coliere , mergem impreuna:) am si eu ...!

    RăspundețiȘtergere