marți, 27 aprilie 2010

Ce ai ales de pe tava? :)



Iubesc obiceiul romanilor de a pune "la motz" :)...pe o tava ( in fata copilului de un anisor) diverse obiecte printre care: pixul, banii, papiota, oglinda, acul,ata, tigarea, cartea s.a.m.d...( imaginatia unora intrece chiar si limita bunului simt...) Dar deh... pentru viitorul micutului, orice! :) Ce-mi place, sa urmaresc jocul de priviri disperate al parintilor (care iau treaba asta mult,mult prea in serios) in momentul cand "ala mic" alege de pe tava obiectele care-i vor "ocupa" viitorul! :) Cata tensiune, cata incrancenare,cati nervi cand copilul nu a ales ce si-ar fi dorit "aia mari" ci tigarea de exemplu...:) E foarte comica chestia asta. Si fiindca parintii tot rotesc tava, doar, doar o sa aleaga "banii"...este previzibil faptul ca ala mic alege obiectul care-i este mai aproape de mana! Se prea poate insa, sa fie si "pusti" mai 'neastamparati' cu manutele care 'sa faca curatenie' pe tava... :) La 'motz' am ales oglinda, pixul si caietul (ursitoarele se pare ca au fost blande cu mine...:) Voi? Ciudat este faptul ca pe mine chiar ma atrag aceste obiecte in viata reala si sunt legata zi de zi de ele...:) Ce ziceti?

2 comentarii:

  1. Eu nu am avut pix...; am luat doar
    un stilou, verde, cu peninţă din aur, evaluat la 10 USD...

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinar! :) Dintr-o singura "lovitura" ai luat si 'scrisul' si aurul din el ...

    RăspundețiȘtergere