miercuri, 7 aprilie 2010

Parvenita



< Ca sa ma ia de nevasta
L-a costat masina,casa
Ca sa il iau de barbat
N-a costat decat un pat
Stau prinsa-n draci la tv
Si beau cu paiele cafe au lait
Ma uit la barbatul meu
Ma "mangaie" cu batul sau
Si cu palma uneori..
Apoi imi aduce flori
"Ia faaa,ca sa-ti treaca"
"-Si... gura sa-ti taca!"
Zic si eu cu ghiulu'n mana:
Femeile e destepte...
N-au nevoie de barbati
Ca au ascunse talente
Cum sta porcu' in carnati!
Crestem"smekeri" nu fiinte
Pe la colt scuipam seminte
Dar avem B.M.W la scara
C-am furat din cate-o tara.
Noi suntem femei avute
Bem si injuram pe rupte.
N-aruncam gunoiu'n cos
Mai smeker este pe jos.
Aprindem si-o tigarusa
Si barfim vre-o "muierusa"
Aur Versace pun la gat
N-are porku nici in rat
Purtam aur ,kilograme..
Ca sa..fim si noi "cucoane"
Avem valoare si talent
Ne facem parul permanent
Zece maini de am avea
Multe inele ne-am "punea"
Sunt "fidea" cu-al meu barbat
Prajesc ceva!
M-arunc in pat.
Ma scoate des in oras
Si la teatru "manka-l-as!"
De ce huiduie balconul?
Ca imi suna telefonul!:)
Proasta aia de pe scena
E grasa ca o balena..
Si ma pliktiseste, faaay
"Hai dracu'" k sa plekam!
Ce ne tot culturalizam
Vreau o ceafa afumata!
Cu cartofi prajiti si bere
Alte porcarii nu cere!!!
Cumpar azi pe orsicare!
Am diplome "grupa maree"
Eu iubeste mult manele
Si multe telenovele
Ies cu pechineza mea
Sa-si produca arta sa
Ce miroase a trai de bine
De-l matura trei vecine
Eu iubeste micul mult!
Eu uraste omul cult
"Ce faa..esti intelectuala??!
" C-ai facut si tu o scoala?"
Am relatii cat n-ai dinti
Hai marss! Si sa fiti cuminti!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu