vineri, 16 aprilie 2010

La multi ani mama!







Poate o sa ma "condamnati"... dar va spun la modul cel mai sincer: nu stiu cati ani implineste azi mama. De ce? Pentru ca niciodata nu am vrut sa stiu. Mi-a fost teama mereu sa aflu ... pentru ca o iubesc atat de mult!!! Nu fug din fata realitatii dar pentru mine realitatea o reprezinta frumusetea ei fireasca (atat fizica cat si sufleteaca ). Varsta mamei mele s-a oprit la 30 de ani. Poate sa 'faca' si 100 de ani ... pentru mine tot 30 va avea! Si credeti-ma ca in ciuda greutatilor mari cu care viata a biciuit-o, ea este o tanara hazlie si plina de viata, plina de energie. Nu am vazut pana acum om mai optimist decat mama! De fapt ea nu este om ci inger. Nu degeaba o cheama Angela.:) Nu-mi aduc aminte, sa-mi fi refuzat vreodata ceva ( si lista cerintelor mele este inepuizabila...:) Dar stiu ca nu mai este mult pana cand o sa o rasplatesc pentru toate astea. Ma pufneste rasul cand ma uit in revistele glossy la divele de azi. Mama mea nu s-a dat niciodata cu o crema pe fata... nu mai zic de alte retusuri (si era la varsta lor ireal de frumoasa...pozele pot confirma asta ). Si acum este la fel dar neavand o dieta sanatoasa...a mai pus ceva kilograme in plus. In rest, timpul nu i-a schimbat chipul in vre-un fel. Cadoul timpului pentru mama a fost si este gramul de intelepciunepe pe care i l-a adaugat. Ma face sa rad cand isi 'scoate in evidenta' ochisorii blanzi ( cand si cand ) cu ajutorul vreunui creion negru si se rujeaza... dar in rest nu aplica nici o metoda de infrumusetare. Pentru ca nu are nevoie! La douazeci de ani a vrut, sa se faca actrita si daca i-ar fi reusit planul, acum era ca mentalitate, finete, frumusete... cu mult peste actritele care au aceeasi varsta ca ea( si pe care refuz sa o stiu) A dat la I.A.T.C dar o alta d-ra cu pile si " pudel frantuzesc' i-a luat locul.(Maestrul Dem Radulescu o placea dar nu a depins doar de el... ) Urmatorul pas a fost, sa-si 'faca un cuib' si asa am aparut eu.:) Va spun ca nu am intalnit pana acum o alta persoana care sa ma iubeasca atat de mult precum o face mama!( o sa ziceti ca este normal... dar am vazut 'mame' care-si omoara copii.) Daca primeste o ciocolata, mi-o pastreaza mie ( pana sosesc in orasul meu natal, Alexandria ) daca primeste vreo esarfa sau bluza, nu o imbraca pana nu ma intreaba daca o vreau pentru mine, cand mai dorm cu ea, nici in somn mana ei nu paraseste mijlocul meu "ca sa nu inghet" s.a.m.d... Inima mamei mele este facuta 'dintr-un diamant topit'( cititi Cartea Fericirii de Nina Berberova!) Are o dragoste nebuna pentru mine. Si eu pentru ea! Ea este elixirul vietii mele.

3 comentarii: