miercuri, 14 aprilie 2010

Razvan Mazilu


"Sunt vise ce parca le-am trait candva si undeva, precum sunt lucruri vietuite despre care ne intrebam daca n-au fost vis."-Remember Mateiu Caragiale. Astfel ma intreb dupa fiecare dans al lui Razvan Mazilu. Razvan este om? Si daca da , este real? Cu pasi discreti dar siguri urmaresc misterul dansului sau care urca pe scara Genialitatii. Numai dupa ce-l vezi dansand in carne si oase, te cutremuri si-mi dai dreptate. Si ma gandesc ca azi, ar trebui sa sarbatoresc. Ar trebui ,sa ma imbat de fericire ca un asemenea geniu "s-a apropiat de mine" ! Fiindca mana lui geniala s-a obosit si... m-a adaugat pe Facebook. Inconstienta sau nu, inprevizibilitatea vietii... :) azi mi-a racorit un vis! Colectionam poze sau articolele din reviste dar niciodata n-am indraznit sa ma duc la el, dupa un spectacol. Ce sa-i zici unui asemenea Inteligente a Dansului? Am aplaudat ca o nebuna!!! Dansul sau l-a redat atat de bine pe Dorian Gray incat acest roman este acum favoritul meu! Un Tango Mas m-a rascolit... As ramane fara "de mine" daca m-as intalni cu el fata in fata... Este UN GIGANT AL SCENEI, un artist coplesitor care arunca cu fiecare gest al sau cu rafinament si frumusete in tine. Rafinamentul sau este discret dar magnetic. Toti il vad dar putini "au ochi sa-l vada" cu adevarat. Nu stiu daca va dati seama sau nu cat de norocosi suntem ca respiram aer de contemporaneitate cu el! Haideti sa ne pretuim adevaratele Valori! Adevaratii Artisti! O sa mai scriu pe viitor despre persoanele cunoscute sau nu marelui public pe care eu le consider geniale. Am inceput cu Razvan Mazilu pentru ca am crescut cu dansul sau misterios in gand, m-a ajutat sa evoluez si sa spun o poveste magica prin gesturile mele asa cum o face el prin fiecare gest ( care simbolizeaza intotdeauna ceva). Razvan Mazilu vine din alte lumi si din alte timpuri pentru a cladi alte lumi si timpuri prin dansul sau! ALTE LUMI SI TIMPURI IN NOI. In timpul dansului lucreaza atat cu sufletul sau cat si cu cel al privitorului sau... Cand ies de la un spectacol de-al lui, nu-mi mai pare ca pasesc in Bucurestiul prafuit de azi ci culeg din jur doar sensibilitatea unor obiecte sau chipuri care apar ca un facut, in fata mea chiar in momentul acela. Umbra dansului sau ma bantuie multa vreme... chiar si in vis! Razvan este fratele Misterului, cred ca a luat masa cu el de multe ori...:) Si-a vandut oare Razvan sufletul diavolului pentru a-i da talentul de a dansa ireal de frumos sau este mana Domnului care-i hraneste si rasplateste sensibilitatea,munca? :)

Un comentariu: