miercuri, 28 aprilie 2010

Eleganta masculina...



Cred ca am dezvoltat o obsesie privind eleganta masculina. Pur si simplu... nu mai pot, sa ma intalnesc cu un barbat care nu este imbracat bine. Daca esti barbat si mizezi ca atitudinea face eleganta dar ai pe tine un pulover ros sau pantaloni vechi, demodati ... pierzi totul in fata mea. Am vazut barbati bogati care nu se imbraca bine pentru ca nu au stil si am vazut barbati saraci care se imbraca minunat de la second-hand. Cata eleganta au unele pasari,animale,flori...numai unii oameni, nu! Totul e sa ai stil! ( de-asta cei care nu au timp sau chef pentru vestimentatie pot macar sa-si anagajeze un stilist ) Mi-e ciuda ca marea majoritate a barbatilor din Romania nu au stil, nu pun pret pe trupul lor si-si arunca haotic ce le pica din dulap ( eventual doar in functie de starea vremii ).... Degeaba pocnesc de idei inteligente daca creierasul lor inca nu a setat si functia privind partea vestimentara. Domnilor, Caragiale se imbraca elegant!!! Alexandru Paleologu la fel...Eleganta lui Nae Ionescu era desavarsita! Marii regi sau imparati ai lumii aveau o eleganta chiar usor excentrica! E tragi-comic in Romania, sa vezi cum barbati sariti de 50 se imbraca ca niste pustani iar tinerii barbati se imbraca precum niste mosi. Luati din punct de vedere vestimentar exemplele bune precum: Andrei Plesu, Ilie Nastase, Ion Tiriac, Catalin Botezatu, Dan Capatos, Adrian Mutu, Dj Pagal, Dragos Bucurenci,Razvan Mazilu,Robert Turcescu, Ovidiu Buta, Ovidiu Lipan, Nicu Covaci s.a.m.d Am ales din fiecare stil cate un reprezentant. Un barbat va alege stilul care se potriveste cu personalitatea lui din urmatoarele: office, casual, sport, rock, rap,britisch... Intr-o zi am vazut un tip oarecare( pe strada) care respira prin toti porii eleganta (imbracat si incaltat in alb ) iesind dintr-un magazin. Era un dandy...era uimitor si 'stralucea'! So fashion!

2 comentarii:

  1. Chiar atat de mult te impresioneaza "coperta" unui barbat?!Nu spun ca nu este important, ca barbat, sa ai stil...chiar vestimentar, dar nu poti absolutiza asta.
    Sunt uimit sa observ ca-i consideri eleganti pe...Andrei Plesu, Dan Capatos si Robert Turcescu;la "nivelul" lor financiar mie mi se par cam "prafuiti" din punct de vedere al stilului (care stil?!) vestimentar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca nu ma intereseaza doar coperta! Andrei Plesu este foarte elegant (nu fac afirmatii doar 'ca sa ma aflu in treaba')El adopta stilul aristocratic ( cu papion,batista la costum...etc ) Dan Capatos mizeaza pe monden, pe stilul casual-elegant iar Robert Turcescu inotand in discutiile despre politica, nu putea, sa aleaga alt stil decat: clasic-office( costumele lui nu-s chiar atat de ieftine...) Eu vorbeam de stil, atitudine(la modul general vorbind)...pe care nu poti, sa o ai daca pluovorul de pe tine este ros...

    RăspundețiȘtergere