miercuri, 14 aprilie 2010

Visez...



VISEZ:

--Sa nu mai dispara oamenii de valoare

--Artistii si medicii sa fie cei mai bine platiti oameni.

--Sa gonesc toti mitocanii pe o alta planeta.

--Sa stiu toate glumele "tari"...

--Sa petrec mai mult timp in natura si sa adorm vara intre maci sau intre regina noptii ...

--Sa cant in natura sau la malul marii...

--Sa alerg vara dupa fluturi si sa nu-i prind...

--Sa citesc mai multe carti si mai putine reviste...

--Sa pot manca sanatos...

-- Sa ascult numai muzica de calitate

--Sa nu-mi irosesc nici un minut inutil...

--Nici accidental sa nu intalnesc unele emisiuni la Tv...

--Sa nu-mi pierd timpul cu judecarea oamenilor..

--Sa-i zambesc mai des "postasului"...

--Sa fiu mai activa..

--Sa am un job la care sa ma duc "din placere"...

--Sa nu-mi cresc copilul dependent de tv,computer...

--Sa fiu pentru copilul meu" o enciclopedie vie" ...

--Sa mentin "focul pasiunii" intre mine si barbatul iubit..."forever"

--Sa joc intr-o piesa de teatru sau intr-un film ..

--Sa fac multe foto ...imbracata in rochii de epoca

--Sa privesc de la un hotel frumos panorama unui oras splendid in noapte...


--Sa ma relaxez intr-un spa

--Sa am un pat cu baldachin..

--Sa am o gradina cu flori si o casa

--Sa merg la teatru si opera mai des.

--La cat mai multe sarbatori petrecute in familie!

--Sa merg desculta prin iarba stropita cu roua.

--Sa fac baie intr-o cascada



--Sa scriu o carte de succes

--Sa discut prieteneste (la un suc) cu Razvan Mazilu, Marius Manole, Radu Afrim, Ada Milea, Horia Roman Patapievici,A.Rai si cu C.T.Popescu

Sa invat sa gatesc bine...

--Sa ajung in Toscana,in Shanghai la hotel Songjiang,,in Rusia, Marrakech, India...s.a.m.d

--Sa cunosc totul despre tara mea( cele mai mari secrete)

--Sa dansez prin ploaie si sa cant

--Sa merg iarna la mare

--Sa suflu in cat mai multe papadii

--Sa culeg margaritari si sa ajut gargaritele sa zboare

--Sa-mi fac multi prieteni printre "batrani"

--Sa bucur copii orfani...


--Sa ma relaxez cat mai des cu cateva discutii inteligente intre prieteni...sus pe blocul sau acoperisul unei cladiri inalte

-Sa joc badminton mai des in parc...

--Sa fac baloane de sapun in parc..cu copii

--Sa adopt cativa caini vagabonzi

--Sa musc dintr-o gutuie imensa

--Sa am un fotoliu pufos in care sa citesc ( a...si o lampa deosebita )

--Sa invat japoneza

--Sa invat sa cant la harpa

Am multe visuri dar atat de putin timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu