duminică, 18 aprilie 2010

Cum poti sa te distrezi pe criza financiara



- Iesi la un picnic cu prietenii!

- Ia-ti un animal de companie! ( nu trebuie sa fie neaparat de rasa )

- Renunta la cinele in oras si gateste acasa! (improvizeaza cu ce gasesti prin frigider... :))

- Citeste o carte buna!

- Vizioneaza un film bun la tine sau la prieteni acasa!

- Asculta o muzica buna!

- Danseaza prin casa! ( de unul singur sau nu... )

- Plimba-te prin parc sau joaca badminton!

- Da-te intr-un leagan din cartier!

- Fa-ti un blog!

- Creeaza din obiecte si lucruri vechi...altele noi!

2 comentarii:

  1. 1. picnic românesc = grătar amalgamat cu manele...:)
    2. da, dar animalul toacă, mărunt, neuronii
    3. frigider: mie îmi trebuie o hartă ca să-l găsesc...
    4. carte/cărţi: da, dar din păcate nu sunt şi comestibile...
    5. film: multe premiere, puţine reuşite...
    6. muzică: nu mă lasă Regulamentul rutier să-mi sparg boxele...
    7. dans: mai bine în parc...
    8. parc: de ce nu şi de fotografiat?
    9. leagăne: sunt prea mici, sau îs eu prea înalt...
    10. blog - ar trebui să-l vând...
    11. creează...criză...crez...

    RăspundețiȘtergere
  2. De bun-simt argumentarile tale!(le-am savurat cu zambetul pe buze) In situatia asta iti raman cateva razbunari frumoase : FOTOGRAFIATUL sau BLOGUL . Ar mai fi si altele...:)

    RăspundețiȘtergere